bluetooth through buy.com and use google checkout

chris

Administrator
Staff member
Nah Ive posted these deals a million times. Its buy.com and google. they arent going to rip you off
 

chris

Administrator
Staff member
did you already have a google checkout account? You arent supposed to make multiples, so if you do and they catch you they will cancel your order.
 

VivaLa$herry

Chillin Member
I never had a google check out account before thats why I am sad BOOHOO :ugh: I was excited too for this bluetooth bummer for me lol :pat:
 

chris

Administrator
Staff member
thats weird, maybe they've tried to become so strict with it that they're cancelling real orders :(
 

VivaLa$herry

Chillin Member
ooooh well that will teach me I should learn to move faster lmao :) I ll just have to wait 4 the next catch to come rollin by :rofl: :eek:hno: :wiggle:
 

Merge59

New Member
paulslove71 said:
this is my 4th time!!

How do you get something free more than once?
Id like to get the USB thingy but I did this handsfree thingy..*gigglin*
so please share the secret :bowdown: :D
 

chris

Administrator
Staff member
Noone knows how they track mulitple accounts, but you'll want to use a different credit card, and maybe slightly change your address if you can. If you can use another address you'd have an even better chance
 
register to remove this ad:
Top